Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

sobota 22. srpna 2015

Trip to Dresden ♥

Krásné sobotní odpoledne,
včera jsem vyrazila s kamarádkou na výlet do Drážďan a právě o tom bude dnešní článek.

Začala bych tím,jak jsme se tam vůbec dostaly - jely jsme autobusem od Student Agency
Cesta trvala něco málo přes dvě hodiny a platily jsme 660 ,- Kč (za cestu tam a zpátky)

Do Drážďan jsme dorazily po 11 hodině dopolední a ihned jsme vyrazily prozkoumat památky ..






Sledujte mě na instagramu mish_ul_
 Po pamatkách jsme vyrazily na nákupy a samozřejmě nesměl chybět všemi opěvovaný Primark
Něco jsem tam pokoupila a napadlo mě se s vámi o to podělit ↓

Kapesníky-  1,50 €  / Diář - 4 € 

Deštník - 5€ / Pinetky - 1,50 € / Svíčka a lesk - 1 €
Řetízek - 1 € / Hodinky - 7 €
Triko - 2,50 €
Mikina - 8 €
Pláštěnka  - 10 € 
Tílka - 3 € / za jedno 
















Šátek -  6 €
5 párů sportovních ponožek - 3 €
Sportovní triko - 6 €

Batoh  - 10 €
1 Euro je zhruba 27,- Kč

Výlet jsem si moc užila a určitě vám tohle město můžu jedině doporučit ..

Žádné komentáře:

Okomentovat