Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

neděle 20. července 2014

Tábor 2014 ♥♥♥

Čaute! V pátek jsem se vrátila z tábora a uhhh...Sakra,nevěřím tomu ale historie se opakuje a hnedle v úterý se na tábor znova vracím.

Nikdy nepochopím,proč jsem na tábory nejezdila už dřív..Naprosto to miluju.Nikdy tam neřeším jak tam vypadám (jelikož tam všichni chodějí nenamalavaný a občas i neučesaní☺☺ ) ..Je tam bezvadná parta lidí a spoustu bezvadných vedoucích..S nikým jsem tak nikdy neměla žadný koflikt.Přijde mi to jako by tam jezdili snad jen normalní,pohodový lidi ..A těm zlým a namyšleným,jakoby tam byl vstup ZAKÁZÁN ! (i když jsem tam teda pár namyšlených slečen už potkala ☺☺ )

Na tenhle tábor jezdím už 4 rokem,ale letos jsem tam byla jakoby po 5 ,jelikož jsem loni byla 2x. ..
A v úterý pojedu teda po 6. Já jezdím do výtvarně-dramatického oddílu ... Více info se dozvíté právě na stránkách tábora,protože mi přijde zbytečné všechno vypisovat,protože někoho to vůbec nezajímá.

Nejde vám vyprávět zážitky,protože prostě jste to semnou neprožili a nepřišlo by vám to vůbec vtipné..
Takže přidám spíš jen fotky :)

Let me take a selfie!
Selfie s oddílovou vlajkou :)
Oddílová vlajka :)

Malování po slepu :)

Před podnutím!
Co se týče těchto dvou fotek,tak je to pouze NAMALOVANÉ! A bylo to udělané za účelem,aby se jeden oddíl na táboře naučil,jak se zachraňujou vážná
zranění.Takže jsme si namaskovali zranění a oni pak přiběhli a začali nás ošetřovat. Přiznám se že kdyby to bylo doopravdy,tak bych zřejmě umřela,jelikož mě spíše uškrtili obvazem :D
Po probodnutí ..
Kája a Markétka (Vedoucí)
Koupaliště-Vlašim

Tosó Niji ---> Nejlepší tým ..Btw,vyhráli jsme 1.místo v celotáborovce.

Eliška-Nejhodnější dítě na táboře!
Nejlepší banda!
Dostala jsem (ne)málo diplomů :)




Žádné komentáře:

Okomentovat