Ahoj,si tu poprvé? Pokud ano,tak se nejdřív koukni --> tady
Doufám že se ti tu bude líbit :))

středa 22. ledna 2014

HAUL --- Sincey,Tally Weijl

 Čaute! Tak dneska je tu můj už myslím 3 článek,který se týká nákupů..Samozřejmě jsem prostě musela po Vánocích vyrazit do obchoďáků a něco si koupit,když už jsou ty slevy..Co bych to byla za holku,kdybych tomuhle odolala?...
   Tohle všechno jsem koupila v - Centrum Černý Most-..Ceny které jsou u produktů uvedeny,jsou pouze orientální,jelikož se už mohli změnit..U produktů najdete i plusy a mínusy,které jsem na oblečení zatím objevila,a jelikož to mám nově tak hodnocení budu postupně přidávat.

Jdeme na to!

1.kousek je ze Sincay a stál pouhých 129,-Kč :) 
+ příjemný materiál



2.kousek je z Tally Weijl a jsou to konečně džíny..Jsem tak ráda že jsem si konečně koupila džíny..Sháním nějaké už hrozně dlouho,ale nikdy mi žádné nepadly..A tyhle teda stály 699,-Kč..

+ příjemný materiál
+ tvarují postavu
- měla jsem je 2x a už je mám celkem volné (vytahané)
- díra na koleni se mi už po druhém použití začala šíleně zvěčovat,což se v léte hodí ale tedˇ v zimě je to naprosto blbý!


3.kousek je taky ze Sincay a byl zlevněný z 250- na 169,-Kč ..No byla bych blázen kdybych si ho nekoupila..
+design,barva
+rukávy
+dobře mi padne
-nelíbí se mi zadní střih zad (u krku mají takový menší výstřih)

4.kousek jsou opět džíny,ale tentokrát ze Sincey a s timi jsem naprosto spokojená!
Byli zlevněné z 500,- na 245,-,když jsem viděla tu cenu říkala jsem si,no koupím si je ale tipnu si že se mi po pár dnech rozpadnout a musím uznat že jsem se mýlila!Padnou mi perfektně a zatím pěkně držej.


+design (přední strana modrá,zadní černá) 
+střih
+elegance


Žádné komentáře:

Okomentovat